Stort tack till Sjö Apan och Bistro Apan för en kanonkväll

Jeanette och Micke bjöd i fredags den 15 maj på en helkväll på Bistro Apan för de som var med på arbetshelgen och iordningställde en ansiktslyftning på Sjö Apan.

Fantastisk mat som vanligt när man får komma till Bisto Apan och Jeanette var på sitt bästa humör och välkomnade ca 40 gäster från Vikarby Båtklubb.

Alla som var där skickar en särskild hälsning och ett stort tack för en toppen kväll.

Tack än en gång Jeanette och Micke för att ni så starkt bidrager till trivseln i Vikarby Båtklubb.

Dela inlägget: