Medlem

För dig som är medlem

Här kan du som är medlem i Vikarbyns båtklubb hitta information rörande det mesta angående båtklubben och ditt medlemsskap.

Frågor om gällande ditt medlemskap eller avgifter vänligen kontakta oss på epost nedan:

Frågor gällande medlemskap: medlem@vikarbybatklubb.se

Frågor gällande avgifter: ekonomi@vikarbybatklubb.se

Övriga frågor: info@vikarbybatklubb.se

Frågor gällande camping: camping@vikarbybatklubb.se eller lars.hammar.hak@gmail.com

Innehållsförteckning

Fastställda avgifter 2024

Båtklubbens avgifter för 2024

Klubbens stadgar

Logga in på Båtunionens hemsida för att se schema för vaktplikt samt administrera dina kontaktuppgifter och information om din båt.

Årsmötesprotokoll

Ange ditt lösenord för att ta del av våra årsmötesprotokoll.

Styrelsemötesprotokoll

Ange ditt lösenord för att ta del av våra styrelsemötesprotokoll.

Trivselregler

Trivselregler för båtplatser och hamnanläggning.

Inloggning till Svenska Båtunionen (BAS)

Vaktplikt

Du som medlem är skyldig att sitta båtvakt. Om du inte har möjlighet att vara båtvakt finns möjlighet att betala en avgift om 800 kr. För mer information om våra fastställda avgifter vänlige se faställda avgifter längst upp.

Ändring av adress, telefon, e-post och båtförändringar

Ev. förändring av medlems adress-, telefon, mailuppgifter respektive båtförändringar ska varje medlem själv hantera under sin egen inloggning i BASlogin och under sina egna medlemsuppgifter. Därtill att man inte själv klarar av detta eller har inloggning så bör först och främst inloggning ordnas genom att kontakt med jonas Ajger eller Kent Lövgren tas, via mail till Medlemsansvarig, medlem@vikarbybatklubb.se . Sedan bör ändringen inte vara något större problem, men om problemet ändock kvarstår så kan uppgifterna som skall ändras skickas via mail till Medlemsansvarig, medlem@vikarbybatklubb.se .

Uppsägning av båtplats eller medlemskap

Ev. uppsägning av medlemskap/båtplats skall ske snarast till Medlemsansvarig, tfn 073-510 25 44 eller medlem@vikarbybatklubb.se